مچھلی کے ان گنت فوائدجان کر آپ حیران رہ جائیں گے

(ویب ڈیسک)مچھلی ایسے غذائی اجزاء سے بھرپور ہوتی ہےجو ہر عمر کے افراد کے لیے انتہائی ضروری تصور کیے جاتے ہیں۔ ان غذائی اجزاء میں اعلیٰ معیاری پروٹین، آیوڈین، سلینیم اور زنک جیسے اجزاء مشہور ہیں۔

  مچھلی کی اہم خاصیت اومیگا 3 فیٹی ایسڈ کی موجودگی ہے،یہ فیٹی ایسڈ خلیوں کو ایک دوسرے سے منسلک رکھنے اور انسانی جسم میں بہت سی بیماریوں کی روک تھام کرنے میں مددگار ثابت ہوتے ہیں۔انٹرنیشنل ماہر غذائیت جولیا زمپانو کے مطابق، اومیگا تھری خون کو جمنے یا لوتھڑے بننے سے روکتے ہیں۔ 

بہت سے مشاہداتی نتائج یہ واضح کرتے ہیں کہ مچھلی کا زیادہ استعمال ذہنی بیماریوں کا خطرہ کم سے کم کردیتا ہے ۔ڈپریشن ایک عام بیماری ہے جو مزاج میں افسردگی، توانائی میں کمی، زندگی اور دیگر سرگرمیوں میں توجہ کی کمی کا سبب بنتی ہے۔مچھلی میں موجود اومیگا تھری فیٹی ایسڈ ڈپریشن سے لڑنے میں مددگار ثابت ہوتے ہیں، ساتھ ہی اینٹی ڈپریسٹ ادویات کی تاثیر میں اضافہ کرتا ہے۔

 ایک تحقیق کے مطابق جو لوگ مچھلی کا باقاعدگی سے استعمال کرتے ہیں ان میں دماغی مادہ کا زیادہ مقدار ہوتا ہے ، جو دماغ کی سکڑنا اور بگاڑ کو کم کرتا ہے جو دماغی کام کی پیچیدگیوں کا باعث بن سکتا ہے۔ اگرچہ انہوں نے نوٹ کیا کہ سمندری غذا کی کھپت دماغ میں اعلی سطحی پارے سے بھی وابستہ ہے  لیکن اس کا دماغ نیوروپتی سے کوئی تعلق نہیں ہے۔مچھلی میں وٹامن ڈی زیادہ ہوتا ہے،وٹامن ڈی ہڈیوں کی صحت اور نشوونما کے لئے فائدہ مند ہے۔ 

مچھلی پروٹین کا ایک بہت بڑا ذریعہ ہے جس میں چربی کی مقدار زیادہ نہیں ہے جس میں گوشت کی بہت سی دوسری قسم ہوتی ہے۔موسم سرما ایک طویل، اور مشکل جنگ ثابت ہو سکتا ہے۔ تاہم، اگر آپ صحیح قسم کی مچھلی کھاتے ہیں، تو آپ اس سخت موسم کو بغیر کسی تکلیف کےگزار سکتے ہیں۔

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے