ارجنٹائن کے سفیر کی وزیر لائیوسٹاک سے ملاقات، لائیوسٹاک کی صلاحیت بارے خوشگوار حیرت کا اظہار

(لائیوسٹاک پاکستان) وزیر لائیو سٹاک سردار حسنین بہادر دریشک سے جمہوریہ ارجنٹائن کے وفد نے ملاقات کی۔ غیر ملکی مندوب میں H.E مسٹر Leopoldo Francisco Sahores (سفیر پاکستان) اور مسٹر Camilo Emesto Silberkasten (ڈپٹی ہیڈ آف مشن) شامل تھے۔

جمہوریہ ارجنٹائن کے سفیر نے مشترکہ منصوبے، باہمی تعاون کے امکانات اور کاروبار کے مواقع پر تبادلہ خیال کیا۔ انہوں نے دونوں ممالک کے درمیان تعاون کی تجاویز کا خیرمقدم کیا اور کہا کہ پنجاب کے لائیو سٹاک کے شعبے میں ترقی کی بڑی صلاحیت موجود ہے۔

"معیاری ویکسین کی پیداوار باہمی دلچسپی کے لیے ایک بہت بڑا موقع ہے۔ ڈیزیز فری زونز، ایف ایم ڈی ویکسین کی تیاری اور ایف ایم ڈی کے خاتمے میں جمہوریہ ارجنٹائن کی مہارت مشہور ہے اور پنجاب ارجنٹائن کے ساتھ تعاون کرنا چاہے گا” سردار حسنین دریشک

پاکستان میں ویکسین پروڈکشن یونٹ کے قیام سے نہ صرف مقامی مویشیوں کی ضروریات پوری ہوں گی بلکہ ہمسایہ ممالک کو ویکسین کی برآمد کی راہیں بھی حاصل کی جا سکیں گی۔ سردار حسنین بہادر دریشک

صوبائی وزیر سردار حسنین بہادر نے معزز سفیر کو لائیو سٹاک کی صلاحیت اور بیماریوں سے پاک زونز اور ویٹرنری ایجوکیشن کے شعبوں بالخصوص CUVAS میں مشترکہ تعاون کے شعبوں کو تلاش کرنے کے لیے جنوبی پنجاب کا دورہ کرنے کی تجویز دی۔

ایچ ای جمہوریہ ارجنٹائن کے سفیر مسٹر لیوپولڈو فرانسسکو سہورس نے آئی وی ایف ٹیکنالوجی میں تعاون کی تجویز کو سراہا ہے۔ اجلاس میں ڈائریکٹر جنرل (سابق) ڈاکٹر احتشام الحق، ڈائریکٹر کمیونیکیشن ڈاکٹر آصف رفیق اور ڈاکٹر یاسر ابرار نے بھی شرکت کی۔

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے