ویٹرنری یونیورسٹی میں بھینسوں کی صحت پر آن لائن مذاکرہ

یونیورسٹی آف ویٹرنری اینڈ اینیمل سائنسز (یو وی اے ایس) لاہور کے محکمہ ویٹرنری میڈیسن نے جمعرات کے روز سٹی کیمپس لاہور میں آن لائن یومیہ "بوائین اوڈر ہیلتھ سمپوزیم” کا اہتمام کیا۔

سمپوزیم کے افتتاحی اجلاس کی صدارت پروفیسر وائس چانسلر پروفیسر ڈاکٹر مسعود ربانی نے کی جبکہ شعبہ فارماکولوجی اور ٹاکسی کالوجی امیریٹ پروفیسر ڈاکٹر محمد اشرف ، چیئرمین شعبہ ویٹرنری میڈیسن ایسوسی ایٹ پروفیسر ڈاکٹر سید سلیم احمد ، ایسوسی ایٹ پروفیسر ڈاکٹر محمد اویس اور متعدد ماہرین تعلیم نے شرکت کی۔ ، تجربہ کار ویٹ ، محققین ، ڈیری فارم مینیجرز ، کسانوں ، پیشہ ور افراد ، UVAS فیکلٹی کے تمام کیمپس کے ممبران اور طلباء ویڈیو لنک کے ذریعے سمپوزیم میں شامل ہوئے۔

سمپوزیم کے افتتاحی اجلاس سے خطاب کرتے ہوئے پروفیسر ڈاکٹر مسعود ربانی نے ویٹرنری میڈیسن ڈیپارٹمنٹ کی اس کارآمد اور معلوماتی سمپوزیم کے انعقاد کی کوششوں کی تعریف کی۔

انہوں نے ڈیری پروڈیوسروں کی معاشیات کے معاملے میں بوائین آوڈر کی اہمیت اور اس کے انفیکشن پر روشنی ڈالی۔ انہوں نے کہا کہ ماہرین کی سفارشات مویشیوں کی کاشتکاری برادری کے منافع بخش حصے کے لئے ماسٹائٹس کے معاملات کو روکنے کے لئے بہت موثر ثابت ہوں گی۔

دودھ کی پیداوار میں کمی ، دودھ کی آمدنی کم ہونا ، علاج معاوضے میں اضافہ اور جلد چلنے کی اعلی شرح کے لحاظ سے دودھ کی صنعت میں ہر سال دودھ کی صنعت میں بہت زیادہ رقم خرچ ہوتی ہے۔

سمپوزیم کا مقصد چھوٹا بچہ کی مشکلات کو اجاگر کرنا ، ان کا حل فراہم کرنا اور مویشیوں کے کاشت کاروں اور فارم منیجرز میں شعور بیدار کرنا اور ماہروں کی ایک بیماری کے لئے ایک پلیٹ فارم پر جمع کرنا ، بیماریوں کی علامات ، جانوروں سے نمٹنے اور کنٹرول کرنے کے احتیاطی اقدامات سے متعلق مختلف امور پر تبادلہ خیال کرنا تھا۔ بیماری اور بوائین آنڈر صحت کی تحقیق ، درخواست اور خدمات میں حالیہ پیشرفت کے بارے میں جاننے اور مستقبل کی سمت کے بارے میں خیالات کا تبادلہ کرنے کا ایک موقع فراہم کرتے ہیں۔

بہت سے معروف نامور پروفیسرز اور پیشہ ور افراد جن میں اینیمل ری پروڈکشن ریسرچ انسٹی ٹیوٹ ایگریکلچر ریسرچ سنٹر وزارت زراعت مصر سے پروفیسر ڈاکٹر طحہ اے گھٹاس ، یونیورسٹی آف زراعت فیصل آباد سے محکمہ لائیو اسٹاک مینجمنٹ پروفیسر ڈاکٹر محمد قمر بلال ، ممبر ہیلتھ نیوٹریشن اینڈ پاپولیشن پی اینڈ ڈی بورڈ ڈاکٹر۔ سہیل ثقلین سمپوزیم کے ریسورس پرسن تھے۔

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے